خدمات باربری در تهران و سراسر ایران با اتوبار و باربری اطلس بار

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رعایت حقوق همسایه ها در جابجایی از اصلی ترین وظایف شما در روی اسباب کشی و جابجایی تان می باشد. شما هم باید حقوق همسایه های قدیمی تان را رعایت نمایید و هم بتوانید به حقوق همسایه های جدید خود احترام بگذارید. اگر رفتار درستی در روز جابجایی داشته باشید قطعا همسایه ها نیز می توانند دید بهتری نسبت به شما داشته باشند.

اما نکته مهم این است، چه کنیم تا حقوق همسایه هایمان رعایت شود؟

رعایت حقوق همسایه ها در اسباب کشی

برنامه ریزی داشته باشید

بهترین اقدام در رعایت حقوق همسایه ها این است که بتوانید به درستی برنامه ریزی داشته باشید. داشتن برنامه دقیق و درست به شما در این زمینه بی نهایت کمک می نماید. انتخاب بهترین ساعت برای اسباب کشی اولین قدم است. قطعا صبح اول وقت، ظهر ،آخر شب و یا روز های تعطیل نمیتواند زمان مناسبی برای اسباب کشی باشند. در این ساعات اغلب افراد مشغول استراحت کردن می باشند. شما نباید مزاحمتی ایجاد کنید.

در ساعاتی از روز که همسایه ها مشغول کار و فعالیت هستند می توانید به راحتی و بدون مزاحمتی برای آن ها جابجایی تان را انجام دهید.

انتخاب بهترین ساعت برای اسباب کشی

به همسایه ها روی جابجایی را اطلاع دهید

هر زومان روی جابجایی را مشخص نمودید حتما به همسایه ها اطلاع دهید. این اطلاع رسانی بهتر است که یک هفته تا ده روز قبل از جابجایی تان باشد. به این مسئله فک کنید که در روز جابجایی شما، همسایه شما مهمانی را در حیاط و یا پارکینگ مجتمع دقیقا در محل رفت و آمد شما ترتیب داده باشد. در این صورت قطعا هم مهمانی همسایه عزیز خراب خواهد شد و هم اسباب کشی شما بدون دردسر نخواهد بود.

در صورت اطلاع رسانی هم همسایه ها و هم شما قادر هستید تا به بهترین نحو ممکن زمان و امور را مدیریت نمایید.

باربری در تهران با معتبر ترین باربری

کمک بگیرید

برای تسریع در انجام جابجایی تان حتما از افراد متخصص در شرکت های باربری کمک بگیرید. با این کار نیاز نیست زمان زیادی را صرف جابجایی کنید. از طرفی احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه تان نیز به حد بسیار چشمگیری کاهش میابد.

استری اسباب کشی برای شما کاهش میابد. چراکه دیگر نگرانی نخواهید داشت. توجه نمایید یک شرکت معتبر را پیدا کنید. چراکه عدم انتخاب صحیح شرکت های باربری هم داستان های زیادی برای شما خواهد داشت. شرکت های حمل و نقل کلاهبردار را شناسایی نمایید و از آن ها کمک نگیرید.

یافتن معتبر ترین باربری و اتوبار برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

سعی کنید افرادی که می توانند به شما کمک نمایند را در اطراف خود داشته باشید. بودن افراد اضافه می تواند دردسرهای زیادی را برایتان به همراه داشته باشد.

 

باربری

هماهنگی های لازم را انجام دهید

اگر در مجتمع های چند واحدی سکونت دارید، قبل از جابجایی باید حتما مجوز های لازم را از مدیر ساختمان دریافت نمایید. با انجام این کار دردسری نخواهید داشت. با انجام این هماهنگی ،آسانسور باربر را می توانید استفاده نمایید. بهترین محل ممکن برای قرار گرفتن کامیون مشخص خواهد شد.

مسیر مطلوب کارگر ها مشخص می شود. در این صورت هم می توانی حقوق همسایه ها را رعایت نمایید و هم می توانید بدون دردسر و مشکلی جابجا شوید.

نظافت را رعایت کنید

سعی کنید در حین حمل وسایل نظافت را رعایت کنید. ممکن است راه پله ها، راهروها، حیاز و یا پارکینگ در حین حمل اثاثیه کثیف شوند. این مسئله ایرادی ندارد. ولی شما پس از اتمام حمل وسایل موظف به تمیز نمودن همه این قسمت ها می باشید. چراکه اسباب کشی شما مسبب اصلی این کثیفی ها بوده است

در پایان هم حتما از همسایه های خود خداحافظی خوب کنید. در این صورت خاطره خوشی از خود برای آن ها به یادگار خواهید گذاشت.

 

https://atlasbar-co.ir

1511

  • باربری و اتوبار اطلس بار