خدمات باربری در تهران و سراسر ایران با اتوبار و باربری اطلس بار

  • ۰
  • ۰

مهم ترین و حساس ترین مرحله اسباب کشی و اثاث کشی ، جابجایی اسباب منزل می باشد .
اتوبار و باربری اطلس بار از بهترین امکانات و تجهیزات، بهترین ماشین اسباب کشی ، خبره ترین کارگر اسباب کشی به شما کمک می کند تا بتواند به راحتی اقدام به اثاث کشی و جابجایی اسباب منزل خود کنید.
قبل از اقدام به جابجایی اسباب منزل و حمل و نقل اسباب و اثاثیه بهتر است فکری در مورد بسته بندی وسایل کنیم .

جابجایی اسباب منزل در تهران

ضرورت بسته بندی اثاثیه و اسباب منزل و اداره

اگر بخواهیم یک اسباب کشی آسان را تجربه کنیم و به راحتی و بدون وارد آمدن هیچگونه خسارتی کار جابجایی اسباب منزل را انجام دهیم لازمه آن انجام یک بسته بندی مناسب و استاندارد است .

با بسته بندی وسایل در کارتن بسته بندی اسباب کشی به ویژه بسته بندی وسایل حساس در کارتن حمل بار 5 لایه و انواع دیگر کارتن اسباب کشی می توان به راحتی اقدام به جابجایی اسباب منزل نمود . همین طور با قرار دادن چند وسیله در یک کارتن با صرف زمان کمتری می توان اقدام به جابجایی اثاثیه ، باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران نمود . با استفاده از برچسب بر روی کارتن اسباب کشی می توان محتویات هر کارتن را مشخص کرد که این امر موجب سهولت چیدمان وسایل پس از جابجایی اسباب منزل می شود .
از طرفی استفاده از کارتن حمل بار کار بارگیری وسایل را بسیار راحت می کند و می توان آنها را بسیار منظم در ماشین اسباب کشی جا داد .

جابجایی اسباب منزل و جابجایی اثاثیه منزل

نکات مورد توجه هنگام جابجایی اسباب منزل

برای جابجایی وسایل منزل باید چند نکته را مورد توجه قرار داد :
یکی اینکه افراد و کارگران اسباب کشی که برای جابجایی اسباب منزل استخدام می کنیم باید مهارت لازم ، تجربه کافی و نیروی بدنی بالایی داشته باشند . این افراد باید بتوانند به راحتی وسایل سنگین از جمله مبلمان ، یخچال ، فریزر ، بوفه و ... را جابجا کنند . همچنین باید بتوانند کلیه وسایل را بدون وارد آمدن هیچگونه خسارت از داخل منزل به ماشین اسباب کشی منتقل کنند . به ویژه برای حمل اثاثیه در جاهای باریک همچون در و راهروها و راه پله ها این نکته بسیار اهمیت دارد .

حمل اثاثیه با کارگر اسباب کشی در تهران

مسأله بعدی استفاده از ماشین اسباب کشی مناسب برای جابجایی اسباب منزل می باشد . چه قصد حمل اثاثیه منزل در تهران را داشته باشیم یا حمل اثاثیه منزل به شهرستان را بخواهیم انجام دهیم انتخاب ماشین حمل بار مناسب بسیار ضروری است . اگر ماشین و کامیون حمل بار از لحاظ فنی مشکل داشته باشد ممکن است در طول مسیر جابجایی و حمل بار دچار حادثه شده و کار اسباب کشی را با مشکل روبرو کند .
اتوبار و باربری اطلس بار علاوه بر اینکه ماشین اثاث کشی خود را مرتب برای معاینه فنی می فرستد ، با نصب ردیاب بر روی ماشین و کامیون اسباب کشی این امکان را برای مشتری خود فراهم می کند تا در هر لحظه ماشین حمل بار را ردیابی کند .

اثاث کشی با اتوبار و باربری اطلس بار

از طرفی این شرکت از ماشین و کامیون اثاث کشی سرپوشیده استفاده می کند تا امکان سقوط وسایل و اثاثیه هنگام باربری در تهران یا باربری تهران به شهرستان وجود نداشته باشد . و همچنین در صورت بروز باد و طوفان ، آسیبی به وسایل و اثاثیه موقع جابجایی  اسباب منزل وارد نشود .

باربری در تهران و باربری بین شهری با اتوبار اطلس بار

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد به عنوان تخصصی ترین باربری ایران و سریع ترین باربری و مطمئن ترین باربری تهران ، با سابقه ای درخشان در زمین باربری در تهران ، حمل بار بین شهری ، باربری بین شهری ، ارسال بار به شهرستان ، جابجایی اسباب منزل در تهران آماده ارائه انواع خدمات اسباب کشی به صورت شبانه روزی به شهروندان ساکن در هر منطقه از تهران می باشد.




شرکت اطلس بار


برای اولین بار در ایران قیمت باربری و هزینه های جابجایی را آنلاین محاسبه کنید
اطلاعات تماس باربری و اتوبار اطلس بار
1511

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی